تمامی مطالب این سایت محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری از مطالب این سایت پیگرد قانونی دارد.
خانه / اخبار تایپ شونده / دانلود کتاب جامع نرم افزار آباکوس شامل تحلیل تئوری و نرم افزاری به صورت قدم به قدم

دانلود کتاب جامع نرم افزار آباکوس شامل تحلیل تئوری و نرم افزاری به صورت قدم به قدم

در چند سال اخیر با توسعه روز‌افزون صنایع و هزینه‌های زیاد برای طراحی،ساخت و آزمایش،تحول شگرفی در نرم‌افزارهای مهندسی و کاربرد آن‌ها در طراحی و تحلیل سیستم‌ها ایجاد شده است و شرکت‌های مختلف با صرف هزینه‌های بشیار زیاد و جذب متخصصان سعی در افزایش توانایی‌های نرم‌افزاری خود در زمینه‌های جدید را دارند.

نرم‌افزار آباکوس بی شک یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهایی است که در مهندسی (مکانیک،عمران…)،امور پژوهشی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.از میان نرم‌افزارهای تحلیلی،آباکوس یک از قدرتمندترین نرم‌افزارهای حال حاضر می‌باشد.ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار قابلیت تحلیل مسائل متنوع با دقت بالا را داراست.آباکوس قابلیت تحلیل حوزه‌هایی از قبیل استاتیک،دینامیک اجسام صلب،تحلیل مودال،پایداری سازه،تحلیل‌های سیالاتی و جدیدا نیز تحلیل های مغناطیسی نیز به این مجموعه اضافه گردیده شده‌است.یکی از ضروریاتی که استفاده از نرم‌افزار آباکوس ایجاب می‌کند،علم به تمامی جنبه‌ها و گزینه‌های مورد استفاده در نرم‌افزار است.کاربر آباکوس علاوه بر مهارت نرم‌افزاری باید تسلط کاملی نیز به روش‌های تحلیل عددی داشته باشد.

این کتاب برای تمامی افراد چه مبتدی و چه حرفه‌ای تالیف شده است.این کتاب شما را در درک صحیح روش اجزای محدود و استفاده صحیح از نرم‌افزار آباکوس کمک خواهد کرد.با مطالعه این کتاب شما توانایی شبیه‌سازی مسائل پیچیده،قدرت تحلیل بالا و سرعت بالا در مدل کردن پدیده ها را خواهید یافت و می‌توانید سایر مسائلی که در این کتاب طرح نشده را مدل کنید. میزان توانمندی کابر در استفاده از نرم‌افزار نقش بسزایی در کسب تحلیل های صحیح دارد،لذا با مطالعه این کتاب می‌توان سطح توانمندی صحیح را در استفاده از نرم‌افزار آباکوس بالا برد.

هدف اصلی کتاب تقویت تئوری اجزای محدود همراه با آموزش صحیح نرم‌افزار آباکوس می‌باشد.در این کتاب سعی گردیده شده که مسائل به طور کامل توضیح داده‌ شوند تا کاربر به در عمیقی از مسائل طرح شده دست پیدا کند.از جمله ویژگی دیگر این کتاب پوشش جامع تمامی جنبه‌های مهندسی مکانیک است، که می‌توان گفت جامع ترین کتاب حال حاضر می‌باشد.تقریبا اکثر مثال‌های بررسی شده در کتاب جدید بوده و مبتنی بر تجربیات مولفین طی سال‌های متمادی می‌باشد.همچنین این مثال‌ها بر اساس نیاز کاربران دانشگاهی و نیز تعدادی از آن‌ها بر اساس مقالات علمی معتبر می‌باشد.

سر فصل های کتاب به صورت زیر می باشد:

فصل اول: آشنایی با روش اجزاء محدود

فصل دوم:آشنایی مقدماتی با Abaqus

فصل سوم:آشنایی با حل مسائل حالت پایدار

فصل چهارم:شبیه‌سازی مسائل تحت بار استاتیکی

فصل پنجم: شبیه‌سازی دینامیکی

صل ششم :تحلیل‌های سیالاتی

فصل ششم :تحلیل‌های سیالاتی

فصل هفتم: شکل‌دهی فلزات

فصل هشتم: کاربردهای آباکوس در مسائل پزشکی

فصل نهم:کاربردهای نرم‌افزار آباکوس در مغناطیس

فصل دهم:انتقال حرارت

سه فصل اول مربوط به تئوری اجزای محدود بوده و دانشجویان کارشناسی و ارشد میتوانند به عنوان منبع تئوری از آن استفاده نمایند. کتاب مجموعا دارای ۲۶ مثال نرم افزاری بوده که تمامی فایل های تحلیل شده نرم افزاری نیز به همراه کتاب قابل دانلود هستند. با تهیه این کتاب و انجام تمرینات آن میتوانید تا حد بسیار زیادی تسلط خوبی بر تمامی جوانب کاربردی نرم افزار آباکوس بیابید.

 

[aparat id=”5NoiU” width=”600″]

 

برای تهیه این کتاب به همراه فایل های نرم افزاری انجام شده می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. کتاب زیر دارای حق نشر به نام نویسنده بوده اما به دلیل حجم بالای کتاب چاپ آن در دو جلد مقرون به صرفه نبوده لذا مولف تصمیم به نشر الکترونیکی آن نموده، بنابراین در استفاده از این کتاب و رعایت حق کپی رایت دقت لازم را مبذول فرمائید.

هزینه تهیه فایل پی دی اف فارسی این کتاب به همراه فایل های نرم افزاری ۷۵۰۰۰ تومان می باشد.

 

 

 

درباره ی Abaqus

همچنین ببینید

شبیه سازی بارگذاری سیکلی در آباکوس استاندارد روی یک تیر فولادی تقویت شده با اپوکسی و CFRP

در این ویدئوی آموزشی به شبیه سازی بارگذاری سیکلی در آباکوس استاندارد روی یک تیر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی مطالب این سایت محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری از مطالب این سایت پیگرد قانونی دارد.
enemad-logo